söndag 12 maj 2013

After eight box

Hi,

Hope you are well..I´m back from one week vacation on Mallorca - Spain. The sun, the heat and the light...I loved it.

Today I want to share this box...perfect for After eight chocolate.

I will entry entry these challenges:

Divas by Design - Anything goes
Papertake Weekly - Anything goes #113
Pennys Challenge - Diecuts and/or punches #126

 

 
  

DP - Pion Design
Chalk - Chestnut roan
Pearls - PY Hobby
Roses - WOC
Pearl spray - PY Hobby
Heart punch - Tonic Studio
Heart Lace - MS

Thanks for stopping by.


4 kommentarer:

  1. loving your creation, many thanks for joining us over on divas by designs xx

    SvaraRadera
  2. Really beautiful, I love the gorgeous papers and rich colours. It's the prettiest after eights box I have ever seen. Thank you for joining in with Diva's By Design
    Lindsay xx

    SvaraRadera
  3. Wow, so beautiful!
    Thanks for joining us at Penny's Paper Craft this week and I hope we see you again soon!

    Hugz

    Laurian

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att se ett projekt fran dig...jag har sa svart for att komma mig for att gora dem, men varje gang jag ser nagon annans sa tanker jag att jag ska gora ett, LOL. Sa snyggt ihopsammansatt och perfekt anvandining av pappren. Kram, Sandra

    SvaraRadera